zaterdag 4 juni 2011

Doutzen Kroes Repeat Cashmere @ Hollandse Meiden



Gisteren werd sexy Dutch babe Doutzen Kroes in de Repeat Flagshipstore in de Cornelis Schuytstraat onthaald als een echte ster. Het Nederlandse topmodel schittert in de nieuwe campagne van Repeat Cashmere voor winter 2009 genaamd ‘Seduce your skin’.

Vanaf 4 oktober wordt de billboardcampagne gelanceerd op de Dam. Onder meer Renate Verbaan, Winston Gerschtanowitz, Lieke van Lexmond, Bastiaan van Schaik, Dominique Samuel, Sjimmy Bruininckx, Lauren Verster en model Marvy Rieder waren hierbij aanwezig. In 2010 opent de winkel een webstore.

Het best betaalde fotomodel van Nederland mag dan in een auto met chauffeur rijden, ze is nog steeds heel gewoon. Dat vertellen Doutzen Kroes en haar ouders in Netwerk.

Een fotoshoot voor een nieuwe reclame voor L’Oreal, een suite in het Ritz in Parijs en een auto met chauffeur. Het leven van Doutzen Kroes is helemaal wat je van een internationaal topmodel verwacht. Toch is de 24-jarige Friezin ‘heel gewoon’ gebleven, zeggen zij en haar ouders in een uitzending van Netwerk.

Familie en leraren herinneren zich de jonge Doutzen als een verlegen meisje, dat nauwelijks haar naam durfde te zeggen. Nu worden er baby’s naar haar vernoemd en verdient ze meer dan welk Nederlands model dan ook. En zet ze zich als een ware celeb in voor goede doelen, zoals de bestrijding van HIV en Aids.

Waar naaktfoto’s geschoten worden, lekken ze uit. Dat is een stelregel, en het scoort altijd als een trein. En nu zijn dan de ‘naaktfoto’s’ van de mooiste vrouw van Nederland uitgelekt; Doutzen Kroes. De bloot foto’s die zijn gemaakt voor modeblad Vie zijn uitgelekt op het internet. Doutzen kan er wel om lachen: “Als mijn ouders het maar niet zien! Maar gelukkig ben ik ruimdenkend opgevoed, ze snappen het heus wel. Mario Testino is éen van mijn favoriete fotografen, daarom heb ik het ook gedaan. Maar ik vond het best wel eng.”

Doutzen Kroes, zonder kleren. De droom van veel mannen is uitgelekt op internet. Het Nederlandse topmodel maakte de naaktfoto’s al in 2007 geleden met gerenommeerd fotograaf Mario Testino voor het modeblad Vie. Het was nooit de bedoeling dat de wereld nu al kennis kon maken met haar naakte lichaam. ‘Maar op internet gaat alles zo snel’, concludeert Doutzen zelf al in een interview met RTL Boulevard.

Ze kan er op zich wel om lachen: “Het internet kan je toch niet stoppen. Als mijn ouders het maar niet zien!”, grapt sexy Dutch babe Doutzen Kroes. “Nee, gelukkig ben ik ruimdenkend opgevoed. Ze snappen het heus wel. Mario Testino is éen van mijn favoriete fotografen. Daarom heb ik het ook gedaan, maar ik vond het best wel eng.”

In de naakt fotoshoot is Doutzen steeds twee keer te zien in dezelfde pose. Op de ene foto staat ze in de outfit van een verpleegster of secretaresse, het plaatje daarnaast is voor de meeste internetgebruikers veel interessanter. Daar is Doutzen namelijk vrijwel naakt te zien.














































Geen opmerkingen:

Een reactie posten